Friday, April 11, 2008

陳詩晶~

哈哈~ 生日快樂 !!
哈哈~ '豬'你呀~ 要甚麼有甚麼囉!!
貪心鬼是醬子的嘛..
健康美麗瘦瘦苗條..通通都想要!!
快樂樂開懷
貪吃吃不胖
愛美美不完
銭常花常賺
完後還要祝福我的家人幸福美滿安全,安康
跟我的好姊妹朋友們友誼常存,恩愛到一萬年
我的老闆賺大錢, 就會加多多工錢 (現在/以後)
我的王子?? 且慢!! 審核中...

大致上應該是這些啦..
take order !!
請儘快送到..謝謝!!

來來來~我來請大家吃蛋糕!!
好多選擇自己選...吧!!


慢慢吃哦~別哏到啊!! 嘻~拜拜!!

2 comments:

David on Travel said...

OMG!...the cake look so delicious..haha make me hungry...

Yah not to forget!...I'm here wishing you a very HAPPY BIRTHDAY...tian tian tou jiang kuai lehh...tian tian tou jiang kau xing...haha have joyful birthday and hope ur every wish will come true day by day. Take care ;)

Cally Tan said...

hey..u was came my dream true apart.. really thanks ya~~
words cant express d' appreciation to u , but i know u get it !!
yohh~